piątek, 30 listopada 2012

Big Bang - Fantastic Baby Recenzja

Hej to mój Pierwszy Post chce żeby dobrze wypadł OK Zaczynamy.


Co do Fantastic Baby  najlepszej jest to Boomshakalaka, ale do żeczy piosenka jest wspaniała ale jedno mnie w niej niepokoi, Daesung ale o tym pózniej.



"GD" Gdy Się Przebudza"
"Seungri" Z "Kotkami
Piosenka jest trudna do zrozumienia na początku widzimy GD na sowim tronie. przebudził się dla tego bo muzyka była zagrożona, (ON BYŁ 1/5 KRÓLÓW MUZYKI) potem przebudził Taeyang'a który się odmrażał czy coś,  no ale też zasiadł na swoim tronie. i znów GD tym razem jego poddani walczyli a on nimi dowodził. no i nareszcie T.O.P który siedzi w obrazach, no ale jak by nie było także zasiada na swoim tronie.  i znów Taeyang tym razem medytuje przed walką. no i nareszcie Daesung, on jest przykuty do jakiś łańcuchów, śpiewa naprężając klatke, i własnie to mi się nie spodobało bo nie dzięki gołej klatce go pokochaliśmy ale dzięki jego talentowi, więc za to minus o de mnie. jest Refren Seungri Ze swoimi kotkami. cały podrapany rozwalił mnie po prostu, brawo dla Seungriego. Teraz  widzimy T.O.P'a ale już nie w obrazach, teraz jest szczerze mówiąc to sama nie wiem gdzie on jest. No i zjawił się GD ale jakiś smutny.
I znów Taeyang który jest w zbroi, ale nie wiem po co mu ona skoro już po walce. ale OK. No i znów Daesung tym razem ma na sobie góre ubrania.wszyscy tańczą To chyba znaczy że Wygrali.

Królowie muzyki znów zasiedli na swoich tronach. moja ocena to 9'5/10 nie dałam 10 ze względu na Daesung'a.











Jeśli będzie  co najmniej 1 komentarz to dodam następną recenzje. możecie mi też napisać  o jakim teledysku  ma być następna.  OK czekam na wasze komentarze. ~See u Leter~

7 komentarzy:

  1. Hej :D Recenzja fajna Tylko nie rozumiem tych: " ??
    Ciekawie piszesz :D Zaczynasz dopiero więc nie moz ebyć idealnie al jak na razie jest suuper :D Bd zaglądac częściej i prosze o dodawanie nowych postów <3

    Ps. super tło. Wygląd bloga też świetny ogólnie jak na razie 9/10 za te niezrozumiałe " .. :D

    http://yaoidreams.blogspot.com/ Już niedługo nowa notka :D zapraszam do komentowania <3

    Uhuh jestę pierwę komentarzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje<3 jest 1 komentarz więc biore się za 2 recenzje :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne ^^ szczerze, to wcześniej nawet nie zastanawiałam się nad znaczeniem tego teledysku, a Ty to fajnie wyjaśniłaś c:

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie to wyjaśniłaś :) ale tak szczerze to momentami było bardzo niejasno :_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem otwarta równierz na krytyki ^^ dzięki za komentarz :)

      Usuń
  4. Usunął mi się komentarz i nie pamiętam co w nim było, a był długi...>.<
    A więc, cieszę się, że w końcu znalazłam czas aby poczytać sobie tego twojego bloga :D Ah! Zacznijmy więc, wiesz, że ja go już wcześniej musiałam znaleźć, bo właśnie z niego się dowiedziałam o co kaman w teledysku co mnie na początku nie interesowało. Tak wiem, bez komentarza.xD Teledyski, jak i piosenka jest cudowny. Oczywiście pomijając tam parę rzeczy.
    Hmm...akurat w tej notce piszesz trochę niezrozumiale, ale raczej każdy domyślił się o co chodzi, Zresztą to twój pierwszy blog i dopiero się uczysz. Zobaczymy jak ci idzie dalej^^ Na razie podoba mi się^^
    Idę czytać dalej...:D

    OdpowiedzUsuń