piątek, 7 grudnia 2012

B.A.P(비에이피) - POWER Recenzja

Chcieliście B.A.P macie. mam nadzieje że się spodoba Zaczynamy?



Teledysk zaczyna się dosyć dziwnie, ponieważ chłopcy są przypięci do jakiś maszyn, i siędzą chyba w kaspułach. Bóg wie co to jest. piosenke zaczyna Yongguk.  swoim rapem,


Bardzo podoba mi się choreografia, także kostiumy. ogólnie piosenka jest bardzo dobra, i nie widze niej nic co mogła bym skrytykować. Bardzo dobra również jest sceneria.


Wszczególność podobają mi się ich fryzury. a najbardziej Zelo. jego najbardziej ubustwiam w tym zespole, ale wrócmy do obczajania teledysku. mnie się też bardzo podoba, to w jaki sposób oni śpiewają, ruszają się, Tak tak wiem że już wspominałam ale nie mogłam się powstrzymać. podoba mi się również to jak Yongguk  rapuje, potem czymś pryskają ale nie wiem co to jest, chyba farba w spreju. no i Daehyun
i jego fryzura Awwwwww. jest: wspaniała taka podniecająca.  Youngjae tak że się spisał na medal. tak jak wszyscy oczywiście.  W sumie teledysk jest bardzo dobry piosenka również, wszystko mi się podoba a w szczególność choreografia. Moja ocena 9'5/10<33



No i skończyłam Pfff.... nie wiem jak wyszło sami oceńcie, jeśli za krótkie to napiszcie, będe starała się robić dłuższe. ale teraz jakoś nie miałam czasu.  No i oczywiście moja zasada 1 komentarz = następna recenzja.

Przypominam że możecie mi napisać do jakiego teledysku chcecie następną recenzje. (●・ω・)

CZYTASZ = KOMENTUJESZ

5 komentarzy:

  1. Zajrzałam : D
    Przeczytałam Twoje recenzję i uważam, że są... zachęcające!
    Jeśli będziesz pisała dalej, myślę, że uzyskasz stałych 'widzów'.
    Popracuj nad błędami ortograficznymi, staraj się czytać wszystko 3/4 razy i poprawiaj je.
    Jak na początek to dobrze Ci idzie.
    Zwracaj uwagę na szczegóły teledysków, muzyki. Pisz też mało istotne rzeczy (na które normalnie nie zwraca się uwagi), tylko bez przesady :)
    Pisz częściej.
    Możesz nawet dodawać pod recenzją jakieś cytaty, ciekawostki o zespole, o którym piszesz. Myślę, że byłoby to ciekawe.
    To tyle ode mnie. Mam nadzieję, że komentarz trafny.
    Zapiszę sobie link, do tego bloga i co jakiś czas tutaj wpadnę.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm i znów ja xD Heheh Świetna recenzja, tak jak piosenka zresztą :D
    Szkoda tylko, z etak krótko^^ Następne recenzje mam nadzieję, ze bd dłuższe :)
    szkoda, ze nie wspomniałaś o moim cuudownym Himchan'ie :D No ale rozumiem że nie było czasu :D
    Taka uwaga ode mnie: Jeśli bd wstawiać posty dość często i będę one dłuższe i ciekawe (jak dotychczas) na pewno bd miałą sporo widzów i "stałych bywalców" xD
    Sama zaglądam często i bd się starała zamieszczać komentarze, jak czas pozwoli i to takie dłuższe heh xD No to tyle ode mnie i pisz dalej!! :*
    Hwaiting^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, będę zaglądać ^^
    + Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Za krótka! Ale całkiem ok:D
    Uwielbiam ich! Wszyscy są wspaniali, świetni, cudowni! Ale i tak największą uwagę poświęcam Bang'owi i Zelo przez ich rap, uwielbiam po prostu! Ja w tym teledysku i piosence, nie znalazłam żadnej wady. Jest po prostu cudowna. Wszystko jest tak jak powinno być :D
    Teraz odnośnie twojej recenzji. Widzę, że wiesz na co zwracać uwagę, ale mało rozwijasz niektóre myśli. Recenzja dłuższa i przemyślana jest dużo lepsza. W sumie, sądzę, że wolałabym abyś dawała recenzje niezbyt często, ale takie które naprawdę będą świetne. Nie mówię, że są złe, są dobre. Ale mogą być lepsze i możesz przez to zyskać więcej czytelników^^

    OdpowiedzUsuń