piątek, 30 listopada 2012

SHINee - Lucifer Recenzja

Hej To znów ja dziś Dodam 'Recenzje Na temat " SHINee"- Lucifer OK Zaczynamy.


Sądze że ta piosenka cały teledysk wszystko do siebie pasuje. Nie wiem dokładnie co chodzi w tym teledysku bo oczywiście nie znam koreańskiego ^^ ale czytałam tłumaczenie. Chodzi o dziewczyne Jak się nie myle oni mówią że jest zła Jak diabli. ( NO CZYLI JAK LUCIFER).  Gdy ją pierwszy raz słyszałam zaczełam krzyczeć! w zasadzie wszystko jest takie jak trzeba  i tak naprawdę nie mogę dać solidną krytykę na jej temat. Ale coś mnie jednak speszyło nie podoba mi się to że tak mało tu słyszymy Minho. Tak tak wiem że on rapuje ale mogli
mu dać coś więcej do zaśpiewania bo każdy Wie że Minho ma wspaniały głos. Dobra ale dość już o tym. Teraz pogadamy O Key I jego pierwszej solówce ona mi się najbardziej podoba w tym teledysku jest wspaniała po prostu Brak mi słów. Zajebista że tak się wyraże. Teledysk tak samo jak piosenka są wspaniałe.


Moja ocena to 10/10 SHINee się spisali. Jeśli będzie co najmiej 1 komentarz wtedy dodam kolejną recenzje przypominam że możecie mi powiedzieć do jakiego teledysku chcecie następną recenzje. Jestem otwarta  również na krytyki. ~See u Leter~

6 komentarzy:

  1. bardzo fajna recenzja :) Z wielka chęcią przeczytałabym coś także na temat Big Bang i B.A.P<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest recenzja o Big Bang - Fantastic Baby http://kpop7877.blogspot.com/2012/11/hej-to-moj-pierwszy-post-chce-zeby.html#comment-form A tu o GD&T.O.P - Knock Out http://kpop7877.blogspot.com/2012/12/hej-dzis-dodam-recenzje-na-temat-gd.html#comment-form a jak będe miała czas to dodam coś o B.A.P

      Usuń
  2. dodaj coś w B.A.P to będę częstym gościem tutaj :D a szczególnie coś o Zelo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok chcecie B.A.P to biore się za B.A.P<333 ;)

      Usuń
    2. No i jest B.A.P http://kpop7877.blogspot.com/2012/12/bap-power-recenzja.html#comment-form ;)

      Usuń
  3. Taak, piosenka i teledysk rzeczywiście są cudne^^ Jednak liczyłam na dłuższą recenzje...Ale to nic, widać, że szybko poprawiłaś to co komuś tam nie pasowało. Fajnie, że liczysz się z zdaniem innych osób i chętnie słuchasz^^

    OdpowiedzUsuń