niedziela, 2 grudnia 2012

GD&T.O.P - Knock Out Recenzja

Hej dziś dodam recenzje na temat GD&T.O.P - Knock Out. ok to Zaczynamy.


Teledysk jest bardzo dobry, wszystko mi się w nim podoba choreografia (TYCH DZIEWCZYN KTÓRE TAŃCZĄ). kostiumy makijaż dosłownie wszystko. wspaniała również jest piosenka. GD w niej ślicznie śpiewał, ale sądze że dali mu za mało do śpiewania, No ale ok.


Najpierw obczajmy. tabi'ego. Hmmm... pomyślmy: Zajebisty wspaniały cudowny piękny po prostu jedyny w swoim rodzaju. wszystko na raz. Oczywiście wszystko to co dobre. Ja po prostu nie znam słów które mogły by określić moje zachwycenie nim w tym teledysku.

Teraz pora na GD. więc sądze że w tym teledysku troche przesadził, z fryzurą i fioletowo  niebieskimi brwiami. ale trudno się dziwić bo w końcu to GD. Jego solówki mnie powaliły! dosłownie!. są wspaniałe. Braki mi słów. można powiedzieć że w   Knock Out  jeszcze bardziej podbił moje serce.


WADY

Na miejscu pierwszym. to oczywiście te że było w nim za mało słychać GD.

ZALETY

Wspaniała choreografia. kostiumy są zniewalające. fajna jest ta scena na której GD siedzi na aucie (A RACZEJ CZOŁGU)  i śpiewa. i to jak T.O.P śpiewa, jego głos dodaje tej piosence charakteru, tak samo jak głos G Dragona.


Moja ocena to 10/10 kocham Knock Out♥  to jest moja ulubiona piosenka GD&T.O.P czekam na komentarze. i licze że ktoś doda się do obserwatorzy.

3 komentarze:

  1. Dziękuję:)coś , na co zwróciłam uwagę jak oderwałam wzrok od Tabiego to powtórzenia( wiem,wiem przynudzam XD ale musiałam to napisać :) ale ogólnie fajny pomysł ;)i Twoja ocena 10/10 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. T.O.P & GD <3 Uwielbiam, kocham i wgl. Ahhh!
    Brwi Smoka hm...bardzo mnie rozbawiły, nie spodziewałam się tego.xD Oprócz nich, cały teledysk jest cudowny i mogłabym cały czas go oglądać *-* Zresztą co się dziwić, chłopaki wiedzą co robią^^ Kurde, kocham ich w garniturach....czemu mam słabość do takich kolesi ;c :D No i bym zapomniała, te dwie małe dziewczynki, cieszę się, że tam były ^^

    OdpowiedzUsuń