wtorek, 8 stycznia 2013

SNSD - Gee Recenzja

Przepraszam przepraszam przepraszam przepraszam. że tak długo mnie nie było TT___TT ale coś mi wypadło nadrobie to, Teraz recenzja na temat SNSD Gee.

 
Szczególnie moją uwage przykuła Yoona, ślicznie wypadła w tym teledysku, zabójczo po prostu. Sądze że piosenka jest 100 razy, lepsza od teledysku.... ale teledysk też jest bardzo dobry. podoba mi się również, choreografia, i kostiumy. ale o tym póżniej. jakoś moim zdaniem, dziwnie zaczyna. Dziewczyny są manekinami?  no i przecież jest tu też Minho. ale mało go tu pokazują. no ale OK. on sobie idzie. a one zaczynają śpiewać tańczyć i skakać, itd. Lubie takie piosenki, chociaż nie wiem o co tu dokładnie chodzi. w ,,Gee" jeszcze nie szalały z fryzurami, każda miała brązowe albo czarne włosy. w przeciwieństwie do dnia dzisiejszego, np. Hyoyeon: ma teraz bląd włosy. a Sunny: ma króciutkie. itd. scenografia: jest wspaniała wszystko takie dopracowane powala na kolana. Seohyun, tutaj jakaś nie podobna do siebie, nie wiem dlaczego, ale jakoś jakby to nie była ona!
Taniec: Jest dość łatwy. wyglądało że dobrze się przy tym bawiły. ja sądze że choreografia jest wspaniała. po prostu zwala z nóg, aż samemu po obejrzeniu teledysku, chce się wyjść i to zatańczyć. 
Ubrania: spodnie są bardzo kolorowe, stroje były dosyć proste. kolorowe rurki i, t-shirt. nie rozumiem przekazania Hyoyeon i Sooyoung, "What's 'Another Label Another Boy" na koszulkach co ty niby miało znaczeć? 



Taeyeon: Jakoś nie miała swojej solówki, nie licząc to na końcu. ale i tak kocham jej głos. kiedy śpiewa proste linie. jej taniec był dobry, ale nie idealny.

Sooyoung: Wyglądała zabawnie, (Mówie to w dobrym sensie) jej głos przypominał mi troche głos Tiffany. jej taniec był dobry.

Yoona: Sądze że najlepiej śpiewała i tańczyła w tym teledysku.

Yuri: Ma świetny głos sądze żę ona najładniej śpiewa z całego SNSD. wspaniale, tańczyła i była najładniej ubrana. i miała śliczną czapeczkę.

Sunny: I to jej aegyo, słodka 10 letnia dziewczynka. tak własnie wygląda sunny moim zdaniem w ,,Gee", ma śliczny głos, a jej solówki powalają, jej taniec był nawet dobry.

 Tiffany: Jej kwestia była dobra, nie jest żle. chociaż było bardzo krótko. jej taniec był w porządku, ale troche za mało energiczny.

Jessica: Jej głos do mnie przemawia, jest taki miękki, i trochę przypomina mi Hyoyeon. świetnie tańczyła. i miała śliczne ciuszki.

Seohyun: Wspaniale, po prostu wspaniale. tańczyła nieziemsko. powinni jej dać więcej do zaśpiewania, niż jedną głupią linie.

Hyoyeon: Jej włosy, boże święty. pierwsze co przykuło moją uwage, to własnie. włosy Hyoyeon. wspaniale śpiewała. ale sądze że za mało. jej taniec był nawet dobry.



Ogólnie daje 9'5/10 wspaniały teledysk. i piosenka także podoba mi się wszystko. moja zasada 1 komentarz = następna recenzja.

(●・ω・)

CZYTASZ = KOMENTUJESZ


2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog.Będę wpadać częściej :)Możesz odwiedzić mojego http://blade-rose.blogspot.com/ też tak jakby dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemanko^^ Naprawdę nie mam co robić w nocy.xD
    Coraz lepiej piszesz^^ Aj! Cudowne jest to!
    Nie wyobrażam sobie dziewczyn w tym teledysku w innych strojach, no po prostu to wszystko pasuje do siebie idealnie. SNSD wyglądają naturalnie, czyli pięknie^^
    Podoba mi się to jak bierzesz każdą z osobna pod lupę, mam nadzieje, że często będziesz tak robić. Tylko, następnym razem bardziej opisuj. Proszę^^ !

    OdpowiedzUsuń